Наслідки атаки по російському порту «Кавказ». Фото: Telegram-канал ASTRA
Наприкінці серпня ЗСУ завдали удару по залізничному порому з паливними цистернами в порту Кавказ у Краснодарському краї РФ. Також у порту було атаковано пором Конро Трейдер, що серйозно вплинуло на логістику окупантів, зокрема в окупованому Мелітополі.
Знищенням залізничного порома «Конро Трейдер» у російському порту «Кавказ» Військово-Морські Сили України розірвали основний логістичний ланцюг, яким Росія постачала паливно-мастильні матеріали до окупованого Криму та угруповання окупаційних військ на півдні. Паливні цистерни Керченським мостом Росія більше не перевозить.
Два залізничні пороми, які курсували Керченською протокою, пошкоджено ударами Сил оборони України, третій і останній — «Конро Трейдер» — знищено. Цей факт спричинив перебої з поставками і подорожчання палива на окупованому Півдні через проблеми з логістикою. Нині залізничні пороми росіяни в окупованому Криму замінюють на морські баржі.
Їх хочуть пристосувати для переправи залізничних ешелонів із паливом. Про це повідомляє український Центр національного спротиву (ЦНС). Зазначається, що результативне ураження логістичних шляхів у тимчасово окупованому Криму ускладнює утримання там військ держави-агресора. Після ударів по Керченському (Кримському) мосту росіяни не можуть постачати пальне. Єдиною альтернативою була поромна переправа.
«Нині окупанти дійшли до того, що шукають баржі, які вони могли б пристосувати для переправлення залізничних ешелонів із пальним. Хоча досі не знають, яким чином прибрати залишки затопленого порома, щоб звільнити підхід до берега, де б він міг прийняти залізничні цистерни», — йдеться в повідомленні ЦНС.
Також наголошується, що у зв'язку з такою ситуацією, РФ активізує постачання палива через тимчасово окуповані райони Донецької, Запорізької та Херсонської областей залізничним маршрутом Авіло-Успенка (РФ) — Амвросіївка — Волноваха — Токмак — Мелітополь — Джанкой.
«У такий спосіб противник намагається вдвічі збільшити перевезення дизельного пального та бензину залізницею так званим північним обходом Кримського півострова — до 160 вагонів на добу», — доповнили в ЦНС.
Нагадаємо, постачання палива в окупований Мелітополь: експерт висловився про розрив логістичного ланцюга росіян.