
«Нові» автобуси в окупованому Мелітополі. Фото з відкритих джерел
Автобуси — найобговорюваніша тема і для окупаційної влади, і для мелітопольських пасажирів. Тільки якщо перші не втомлюються вішати собі ордени за завезені «нові» автобуси, то другі все частіше скаржаться, що їздити по місту ні на чому.
Потік скарг на громадський транспорт в Мелітополі не вичерпується. З тих пір, як окупанти завезли свої автобуси, графік їх руху існує тільки на папері. Нові автобуси виявляються «новими» лише у звітах. Насправді вони розвалюються на ходу, скаржаться місцеві жителі.
До того ж водії активно шукають способи отримувати оплату готівкою, а готівка, як відомо, робить поїздку дорожчою і водія щасливішим.
Але все це ще можна якось пережити. А ось те, що водії автобусів просто порушують граіфки, перетворює дорогу на роботу в квест. Люди скаржаться, що транспорт доводиться чекати по годині, і це на напрямках, які завжди були завантажені і працювали як годинник. Так, місцева мешканка описала ситуацію на маршруті Новий Мелітополь – Центральний ринок:
— Раніше були спринтери, ходили кожні 20-30 хвилин, виїхати було реально. Але, як тільки поміняли спринтера на автобус — неможливо виїхати. Так, місця більше, автобуси комфортні, але ж не один автобус на цей напрямок. Зробіть кілька автобусів хоча б. А то годину чекати автобус не комільфо. Час неможливо розрахувати, додайте, будь ласка, ще кілька автобусів, — пише жінка в міському пабліку.
Чому окупаційна влада так обмежила рух на одному з найпопулярніших маршрутів? Мелітопольці припускають, що, можливо, місцеві керівники економлять «нові» автобуси, щоб ті не розламалися остаточно. Або ж справа в людях: працювати на окупацію водії не хочуть, а ті, хто погодився, влаштовують сієсти замість рейсів.
Але є те, що окупаційна влада зробила ідеально — повністю знищили приватний бізнес перевізників, ліквідували конкуренцію і паралізували транспортну систему міста.
До речі, днями на пропагандистських сайтах також з'явилася інформація про те, що на роботу громадського транспорту до міської «адміністрації» надійшло понад 1000 скарг. Отже, проблема є, але її вирішувати не поспішають.
