фото ілюстративне з відкритих джерел
Мелітопольські пропагандисти замість того, щоб вказувати комунальникам на численні недоліки в роботі, почали виправдовувати бездіяльність співробітників ЖКГ.
У міському пабліку з'явилася історія мешканки Мелітополя, яка зіткнулася з аварійною ситуацією і повною байдужістю КП «Водоканал»:
— Хочу залишити відгук про наш доблесний міськводоканал. О 18:00 приїхала з роботи і бачу таку картину: прорвало каналізацію. У дворі стоїть неймовірний сморід. Весь цей бруд, м'яко кажучи, смердить на весь квартал. Дзвонила куди тільки можна. У підсумку повідомили, що я запізно подзвонила. Пояснюю, що приїхала тільки з роботи, цілий день не була вдома. Відповідь: «Машина буде завтра». Як це розуміти? Платити, значить, потрібно вчасно, а коли сталася надзвичайна подія — чекайте, поки півкварталу затопить лайном? Жах! — пише жінка.
І дійсно, відповідь диспетчерської звучить абсурдно. Навіть за законодавством РФ алгоритм дій в аварійній ситуації виглядає зовсім інакше:
— Прийом заявок від громадян повинен здійснюватися цілодобово, включаючи вихідні (Постанова Уряду РФ № 416 від 15.05.2013). — Керуюча організація зобов'язана направити аварійну бригаду протягом 30 хвилин з моменту звернення (Постанова Держбуду РФ № 170 від 27.09.2003, Додаток 1, п. 5.2.11). При загрозі майну і здоров'ю — виїзд повинен бути негайним.
Нагадаємо, раніше РІА Південь повідомляв, що комунальні підприємства окупованого Мелітополя без зайвого розголосу змінюють реквізити для оплати рахунків, і в результаті мелітопольці платять за послуги і одночасно накопичують величезні борги. Гроші збирають з людей регулярно і вчасно. А ось фекалії вивозити — це, як видно, не пріоритет.