Reels впевнено наздоганяє TikTok за популярністю

Цього літа компанія Meta демонструє неабияку активність на ринку, змушуючи говорити про себе. Запуск нової соціальної мережі Threads, масштабне оновлення функціонала WhatsApp, а тепер ще та оприлюднення даних, згідно з якими відеоконтент Reels серед користувачів Instagram стрімко набирає популярність. Те, що спочатку сприймалося, як копіювання функцій TikTok згодом перетворилася на серйозного конкурента зі своїми перевагами.

Причини популярності

У Meta зазначають, що основними причинами високих показників є покращені алгоритми рекомендацій, які постійно вдосконалюються. Звісно ж, велику частку успіху складає і великий об’єм аудиторії, який має Facebook та Instagram. Відмічається також, що “рілси” частіше розглядаються, як комерційний інструмент для бізнесу. Щоправда, у Meta з приводу реклами є свої чіткі вимоги, тож, наприклад, щоб рекламувати бездепозитні бонуси за реєстрацію в Україні з виводом або інші складові азартних ігор доведеться пройти деякі процедури, зазначені в рекламній політиці компанії.

Разом з тим Reels сьогодні вважається досить ефективним інструмент, що допомагає просувати бізнес, а зростання звернень до платформи підкріплюється цифрами. Наприклад, ще восени 2022 року показники відвідуваності становили близько 140 млрд на добу, тоді як станом на літо 2023 року кількість переглядів вже сягає 200 млн. Безумовно, що такий приріст позначився і на прибутках компанії. Сьогодні річний дохід від Reels становить близько 10 млрд доларів. Фактично така сума говорить про те, що за рік прибуток збільшився в 10 разів порівняно з тим же періодом торішньої давнини.

За цим показником Reels впевнено наздоганяє TikTok — їх річний виторг від реклами у 2022 році становила 9,9 млрд доларів. Відмічається, що близько 75% користувачів Meta звертаються до Reels при розміщенні своєї реклами на платформах.

Reels — не просто аналог TikTok

Зважаючи на візуальну схожість двох платформ, заведено вважати, що Reels попросту копіює популярну нині платформу, не пропонуючи революційних рішень. Обидва інструменти активно залучаються рекламодавцями, проте мають свої характерні особливості.

Якщо TikTok досі сприймається, як форма розваги і місце для неформального спілкування, то у тому ж Instagram формат відеороликів відзначається більшою естетичністю та орієнтуванням на інформування аудиторії. Аудиторія обох додатків — це молодь, проте в Instagram найбільший сегмент складає категорія від 25-34 років. Брендам вигідно користуватися обома платформами — контент може відрізнятися, проте зберігати основну ідею, зважаючи на демографічні дані та різні цілі платформ.

Разом з тим TikTok на сьогодні залишається лідером серед соціальних мереж за кількістю часу, який проводять у додатку користувачі в середньому на добу. За оцінками Insider Intelligence статистика аудиторії у США виглядає наступним чином:

  • TikTok — 53 хвилини;
  • Youtube — 48 хвилин;
  • Instagram — 33 хвилини;
  • Facebook — 30 хвилин.

За прогнозами аналітиків очікується, що до 2025 року Instagram наздожене TikTok за популярністю.

Корисний сайт для мешканців міста Запоріжжя