Запоріжці користуються можливостями обласної «гарячої лінії» для розв’язання проблемних питань

Сьогодні в обласному контактному центрі відбулася чергова «гаряча лінія», в якій взяв участь депутат обласної ради Станіслав Чередніченко.

Протягом години народний обранець відповідав на запити від запоріжців та мешканців Запорізького району. Більшість із них отримали відповіді телефоном, частина звернень отримають письмові відповіді після опрацювання озвучених питань. Так, до депутата зі скаргою на зменшення стипендії звернулася студентка одного із запорізьких коледжів. Депутат пообіцяв розібратися в ситуації. Не обійшлося й без звернень про матеріальну допомогу – на лікування, ремонт чи відновлення житла тощо. Станіслав Чередніченко надав роз’яснення щодо механізмів надання соціальної допомоги, запроваджені на державному рівні.

Як розказали в КУ «Запорізький обласний контактний центр» ЗОР, саме питання щодо соціального забезпечення становлять левову частку звернень, які надходять на обласну гарячу лінію. Також людей турбують питання плати за житло та комунальних послуг, роботи державних органів та установ, відшкодування збитків постраждалим та відновлення майна. Загальна кількість звернень до контактного центру за 7 місяців поточного року становить 18322, з них – 10754 надійшли на обласну гарячу лінію, 7121 – на урядову гарячу лінію, 238 звернень надійшли в рамках проєкту «Влада на зв’язку з громадськістю». По більшості з них, заявники отримали відповіді та роз’яснення.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

Источник

Корисний сайт для мешканців міста Запоріжжя