Нові виклики, нові питання: депутати обласної ради відповідають на актуальні запити запоріжців

Сьогодні участь у «гарячій лінії» Запорізького обласного контактного центру взяла депутатка Запорізької обласної ради Ірина Півень.

Від початку війни «гаряча лінія» Запорізького обласного контактного центру залишається надійним каналом комунікації та зворотного зв’язку між жителями регіону та владою.

Специфіка питань, з якими звертаються запоріжці під час широкомасштабного вторгнення до представників влади, зазнала змін. Серед найбільш актуальних – питання, що стосуються безпеки та додаткових механізмів соціального захисту.

Так сьогодні під час «гарячої лінії» житель Запоріжжя звернувся до Ірини Півень з проблемою відсутності облаштованого укриття. Особливо стурбований він загрозою надзвичайної ситуації на ЗАЕС, адже проживає він у гуртожитку, де забезпечити відповідні безпекові умови складно.

Як зазначила Ірина Півень, за цим запитом буде сформовано депутатське звернення до відповідних органів Запорізької міської ради з вимогою організувати термінову перевірку укриття за адресою додзвонювача. Також Ірина Півень надала рекомендації, як необхідно діяти в разі надзвичайної ситуації на ЗАЕС згідно з офіційним протоколом. Депутатка також нагадала, що для тих, хто вже зараз готовий залишити Запоріжжя, працює безоплатний евакуаційний потяг.

За час широкомасштабної війни особливо загострилися питання соціального захисту людей через погіршення економічної ситуації в країні. Тому найпоширенішими питаннями під час «гарячих ліній» залишаються прохання щодо надання матеріальної допомоги.

До прикладу сьогодні до контактного центру звернулася жінка, яка потребує допомоги для закупівлі дров на прийдешній опалювальний сезон. За підсумками «гарячої лінії»  вона отримала інформацію з відповідним алгоритмом дій та контактами для отримання матеріальної допомоги.

Запорізький обласний контактний центр продовжує свою роботу. Наразі звернутися з запитанням можна не лише на телефон «гарячої лінії» 0 800 503 508, але й на більш сучасні канали зв’язку. Завдяки технічній підтримці від Проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні» контакт-центр впровадив чат-бот у Телеграмі та Вайбері.

Перейти до чат-боту можна за посиланнями:

https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/viber  
https://botpoint.okc.zoda.gov.ua/telegram

Графік гарячих ліній можна знайти на сайті Запорізького обласного контактного центру.

Відділ комунікацій Запорізької обласної ради

 

 

 

 

Источник

Корисний сайт для мешканців міста Запоріжжя