
Зореслава Цупренко, речниця АТ «Запоріжжяобленерго». Суспільне Запоріжжя
Цьогоріч у Запорізькій області, у порівнянні з минулим роком, на 25% збільшилась кількість споживачів, яким вимикають електрику під час погодинних відключень світла.
Про це сьогодні, 11 листопада, повідомила речник АТ "Запоріжжяобленерго" Зореслава Цупренко на брифінгу.
"Порівняно з попереднім роком, кількість споживачів, які беруть участь у графіках погодинних відключень, збільшилася на 25%, внаслідок того, що ми здійснили там, де це технічно можливо, їх від'єднали від ліній з критичною інфраструктурою", — заявила Цупренко.
Адреси споживачів, які внесені до тієї чи іншої черги у графіках погодинних відключень світла, можуть змінюватись залежно від стану енергосистеми чи наявних джерел живлення.
"Всі переліки адрес в чергах по Запоріжжю динамічні. Там відображаються перемикання з одного джерела на інше, у разі пошкодження обладнання. Коли пошкоджується кабельна лінія, на її відновлення потрібен час. Інколи на це йде кілька днів. Аби люди весь цей час не залишалися без світла, їх перемикають на резервне джерело живлення, яке своєю чергою може бути в іншому графіку", — пояснила Зореслава.
Також речниця обленерго відповіла на питання щодо тривалості погодинних відключень світла:
"Інструкція, якою ми керуємося при укладанні графіків, передбачає, що найтриваліше одноразове відключення має бути не більше ніж шість годин з урахуванням часу на перемикання по пів години з обох боків. Далеко не завжди світло вимикається саме в той час, коли заявлено, буває, що на 10 хвилин пізніше, 15. І так само з увімкненням".
Раніше Суспільне повідомляло, що внаслідок російських атак по енергосистемі України у Запорізькій області стали складнішими графіки погодинних відключень. Енергетики намагаються вчасно вимикати й вмикати електропостачання для населення регіону, втім іноді підключення може тривати довге через аварії в мережі.
