Види та особливості рекламних кампаній на YouTube

Ютуб є другою за популярністю платформою після Гугл-пошуку, тому її використання може забезпечити гарні результати для авторів різного унікального контенту. Кожного року, кількість користувачів цієї мережі невпинно зростає, тобто, набрати цільову аудиторію на власний канал цілком можливо. І, взагалі, YouTube — дуже перспективний осередок у сенсі реклами, ефективного просування компанії або особистого бренду.

Тож, якщо дані на каналі оптимізовані, а реклама добре налаштована — власники матимуть змогу оцінити всі переваги сервісу. Головне, обрати правильні налаштування та вигідний формат, який максимально підкреслює ознаки діяльності користувача. Але, щоб сплатити вартість реклами, потрібні стартові гроші. Їх можна заробити, якщо використовувати, наприклад, казино з миттєвим виведенням грошей, на якому презентується велика кількість слотів відомих виробників.

Популярний хостинг відрізняється наявністю різних форматів реклами — осередки, які додаються до відео або пошукову видачу. Також, це можуть бути різні невеликі вставки, контент з великим тайм-кодом та інше. При цьому, вони мають індивідуальні властивості у налаштуванні та використанні.

Ефективні види просування на YouTube

У першу чергу, треба зв’язати власний оптимізований канал з акаунтом Google Ads та надати всі необхідні дозволи. Також, потрібно вивчити всі доступні можливості реклами на платформі. Серед них:

  • Універсальні відео-оголошення із пропуском реклами через 5 секунд;
  • In-Stream без пропуску реклами;
  • Показ матеріалів у фіді для тих, хто шукає відео через внутрішній пошук (також застосовується на головній сторінці Ютуб у смартфонах);
  • Оголошення-заставки, що з’являються на початку, всередині та наприкінці відео;
  • Out-Stream, що демонструється лише на мобільних гаджетах;
  • Masthead, що можливо замовити через представника Гугл для залучення аудиторії на певний проміжок часу.

Кожна з цих відеокомпаній повинна мати конкретні цілі, які відповідають потребам замовників. До речі, вибрати ціль легше шляхом того, що вони такі ж самі, як за налаштування контекстних повідомлень у Google Ads. Це: продажі, ліди, трафік на сайт, інтерес до бренду та його пропозицій або впізнаваність компанії та охоплення.

Окремо, слід зазначити, що оплата компаній залежить від ціни за один перегляд або тисячу переглядів. Також, загальний чек на просування може збільшитися, якщо у кампанії надто велика конкуренція. Якщо вказати правильні ключові тези або слова, це може знизити ціну за покази.

Про переваги рекламних осередків YouTube

Щодня, на платформі перебуває приблизно 30 мільйонів людей з різних країн, а десь близько 27% постійно дивиться ролики та досягає 10 годин на тиждень.  Подібні тенденції відчиняють дійсно гарні можливості для просування. Також, завдяки цьому, можливо збільшити кількість підписників та продажів.

Попри велику аудиторію, реклама має незначні витрати за один контакт, можливість розміщення в будь-яких роликах та емоційний вплив. Кампанії можливо налаштовувати під потреби будь-якої аудиторії. Ба більше, для збільшення охоплення немає ніяких меж.

Корисний сайт для мешканців міста Запоріжжя