Типи публікацій, які можна використати у контент-плані Інстаграм 2023 року

Одним з важливих етапів просування вітрини в Інстаграм є планування виходу різноманітного контенту. Тим часом публікації повинні висвітлювати актуальні питання для аудиторії. А, щоб не витрачати час дарма, потрібно робити планування на пару тижнів вперед.

Також, існують спеціальні функції, що дозволяють налаштувати вихід постів або історій у певний час. Тож, головним завданням залишається тримати руку на пульсі, слідкувати за трендами та будь-якими змінами в алгоритмах соцмережі. При цьому, потрібно пам’ятати й про себе, тож інколи розслабитися не завадить. Для цього, можна використовувати ВІП казіно онлайн із великою кількістю слотів на будь-який смак.

Комерційні дописи, які здатні продавати

Щоб інтернет-магазин в Інстаграмі приносив прибуток, потрібно підібрати певні різновиди дописів, які допоможуть гарно запропонувати товар/послугу. Вони забезпечать інформативну презентацію продукту та зроблять з підписників покупців. Серед типів постів, що продають, можна побачити:

  • Огляди продуктів у вигляді товарних карток;
  • Перелік акцій та знижок;
  • Скріншоти з відгуками реальних покупців;
  • Окреме анонсування нових товарів/послуг;
  • Висвітлення партнерських відносин з іншими компаніями або блогерами;
  • Інформаційні дописи про компанію, наприклад історія заснування, новини “з життя залаштунків” і тому подібне.

До того ж якщо публікація містить огляд товарної позиції, треба обов’язково вказати ціну. Як варіант, можливо додати огляд цінової виделки, якщо розцінки не фіксовані. Це потрібно, щоб не змушувати людей витрачати час на повідомлення у Дірект.

Також, існує багато запитань навколо того, чи потрібні окремі інформаційні дописи. Для інтернет-магазину важливіше за все — мати каталог товару. Але, якщо це, наприклад, одяг, можливо додати малюнок про догляд за ним.

Окрема перевага віртуального магазину в Інстаграм — брендовий чи репутаційний контент

Керування власною репутацією — це одне з ключових завдань людей, які вирішили запровадити бізнес в Інстаграм. Тож, впровадження репутаційних дописів є невіддільною частиною контент-плану. Подібні публікації мають змогу створити загальний образ бренду або великої компанії.

Це можуть бути якісь лайфхаки, актуальні новини, огляд діяльності з партнерами та інше. Все це підвищує довіру передплатників та покупців, а також, збільшує охоплення. Тобто, якщо ділитися подібною інформацією, у людей не буде виникати сумнівів щодо гарантій або відповідності цін заявленій якості.

Наприклад, відгуки покупців та лайфхаки допоможуть іншим зрозуміти, як клієнти мали змогу розвʼязати власні питання завдяки бренду та його продукту. Головне, щоб контент розповідав про реальні ситуації та людей. Це потрібно для будь-яких ланок бізнесу, адже дає можливість показати переваги від співпраці з компанією. Подібні пости забезпечують розширення сфери впливу, залучаючи більше клієнтів.

Корисний сайт для мешканців міста Запоріжжя