У Запоріжжі масові проблеми з доступом до Zoom: що відповіли в техпідтримці та як реагує Мінцифра. Фото: wallpapers.99px
З ранку мешканці Запоріжжя та області повідомляють про неможливість підключитися до Zoom у різних інтернет-провайдерів. RADA.zp.ua вирішив розібратися, у чому проблема.
Сьогодні користувачі з різних районів Запоріжжя масово скаржаться, що сервіс відеоконференцій Zoom не підключається або працює з критичними збоями. За повідомленнями читачів, проблеми спостерігаються у декількох провайдерів одночасно. Офіційних повідомлень від компанії Zoom або місцевих провайдерів щодо причин інциденту станом на момент публікації немає.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Також стало відомо, що проблеми із підключенням є і у сусідній, Дніпропетровській області. Також повідомляється, що і в деяких містах України неможливо зайти у відеоконференцію.
Частина користувачів також зазначає, що звернення до служби підтримки не дають швидкої відповіді. Тож під питанням опинилися онлайн-уроки, корпоративні наради та інші заплановані події, які залежать від Zoom.
Що RADA.zp.ua відповіли у техпідтримці Zoom:
У службі підтримки Zoom повідомили, що доступ до сервісу обмежений у низці країн та регіонів з «регуляторних причин» (Куба, Іран, Північна Корея, Сирія, окремі райони України — Крим, Луганська та Донецька області). Запоріжжя у цей перелік не входить.
Основні поради від техпідтримки:
- спробувати підключитися через VPN, щоб перевірити, чи проблема пов’язана з місцем розташування;
- перевірити налаштування безпеки корпоративної мережі, зокрема firewall та proxy-сервери;
- очистити кеш і cookies у застосунку або браузері;
- оновити Zoom до останньої версії.
У Запоріжжі масові проблеми з доступом до Zoom: що відповіли в техпідтримці та як реагує Мінцифра
У Запоріжжі масові проблеми з доступом до Zoom: що відповіли в техпідтримці та як реагує Мінцифра
У Запоріжжі масові проблеми з доступом до Zoom: що відповіли в техпідтримці та як реагує Мінцифра
Реакція Мінцифри
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров заявив, що вже почав розбиратися із ситуацією та веде комунікацію з компанією Zoom для з’ясування причин збоїв.
Що можна зробити прямо зараз
- Перевірити вебверсію Zoom (через браузер), оновити застосунок до останньої версії.
- Спробувати інший канал доступу: мобільний інтернет/інший Wi‑Fi‑провайдер або використати режим точку доступу зі смартфона.
- Альтернативи для екстрених дзвінків: Google Meet, Microsoft Teams, Jitsi/8×8, Whereby, BigBlueButton (для шкіл і університетів).
- Заплановані події — дублювати посилання в альтернативному сервісі, аби учасники могли швидко переключитися.