Клієнтам ПриватБанку в окупованому Мелітополі необхідно пройти процедуру актуалізації даних

Клиентам ПриватБанка в оккупированном Мелитополе необходимо пройти процедуру актуализации данных

Незважаючи на півтора року окупації, мелітопольці продовжують користуватися послугами українських банків. Щоб не втратити таку можливість, їм необхідно підтвердити свої дані.

Останнім часом багато клієнтів ПриватБанку отримали повідомлення в Приват24 про те, що потрібна актуалізація даних, інакше банк може припинити їхнє обслуговування.

Оператор ПриватБанку підтвердив, що процедура актуалізації даних є обов'язковою для всіх, включаючи клієнтів на ТОТ.

Якщо протягом 60 днів клієнт не здійснить актуалізацію даних, банк має право призупинити або обмежити обслуговування клієнта, а через 240 календарних днів — узагалі розірвати договори та закрити рахунки.

Але не варто переживати: процедуру актуалізації даних мешканці ТОТ можуть пройти без наявності українського зв'язку, використовуючи оновлений Приват24 або оновлену веб-версію.

Як актуалізувати анкетні дані через Приват24

  • Увійдіть в оновлений Приват24 і натисніть кнопку "Актуалізувати інформацію".
  • Підтвердіть операцію за допомогою ПІН-коду вашої картки.
  • Перевірте особисті дані.
  • Додайте документ (можна підтягнути із застосунку Дія або обрати з переліку та виконати наступний крок).
  • Сфотографуйте документ, якщо не скористалися застосунком Дія, чітко виконуючи інструкції.
  • Перевірте адресу реєстрації та/або проживання.
  • Вкажіть соціальний статус.
  • Підпишіть анкету.
  • Протягом доби після підписання анкети ви отримаєте push-повідомлення в застосунку Приват24 про результат перевірки.

Якщо з якихось причин ви не маєте змоги пройти актуалізацію у встановлений термін, є можливість відтермінувати процедуру ще на 60 днів, для цього треба звернутись по онлайн-допомогу в чаті (хмаринка з трьома крапками в правому нижньому кутку). Можливість відтермінування надається лише один раз.

Джерело

Корисний сайт для мешканців міста Запоріжжя