Незважаючи на півтора року окупації, мелітопольці продовжують користуватися послугами українських банків. Щоб не втратити таку можливість, їм необхідно підтвердити свої дані.
Останнім часом багато клієнтів ПриватБанку отримали повідомлення в Приват24 про те, що потрібна актуалізація даних, інакше банк може припинити їхнє обслуговування.
Оператор ПриватБанку підтвердив, що процедура актуалізації даних є обов'язковою для всіх, включаючи клієнтів на ТОТ.
Якщо протягом 60 днів клієнт не здійснить актуалізацію даних, банк має право призупинити або обмежити обслуговування клієнта, а через 240 календарних днів — узагалі розірвати договори та закрити рахунки.
Але не варто переживати: процедуру актуалізації даних мешканці ТОТ можуть пройти без наявності українського зв'язку, використовуючи оновлений Приват24 або оновлену веб-версію.
Як актуалізувати анкетні дані через Приват24
- Увійдіть в оновлений Приват24 і натисніть кнопку "Актуалізувати інформацію".
- Підтвердіть операцію за допомогою ПІН-коду вашої картки.
- Перевірте особисті дані.
- Додайте документ (можна підтягнути із застосунку Дія або обрати з переліку та виконати наступний крок).
- Сфотографуйте документ, якщо не скористалися застосунком Дія, чітко виконуючи інструкції.
- Перевірте адресу реєстрації та/або проживання.
- Вкажіть соціальний статус.
- Підпишіть анкету.
- Протягом доби після підписання анкети ви отримаєте push-повідомлення в застосунку Приват24 про результат перевірки.
Якщо з якихось причин ви не маєте змоги пройти актуалізацію у встановлений термін, є можливість відтермінувати процедуру ще на 60 днів, для цього треба звернутись по онлайн-допомогу в чаті (хмаринка з трьома крапками в правому нижньому кутку). Можливість відтермінування надається лише один раз.