Гендиректор «Укрпошти» вирішив спілкуватися матом із клієнтом з приводу втрати посилки

Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом із приводу втрати посилки.

Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом із приводу втрати посилки. Фото: chrobinson.com

Один із користувачів соцмережі X (Twitter) та клієнт «Укрпошти» вирішив поскаржитися гендиректору цієї компанії, що має великі проблеми з доставкою посилки. У відповідь людина №1 в українській поштовій компанії відповіла дуже грубо, матом. Це викликало бурхливе обговорення в Інтернеті.

Історія почалася зі скарги інтернет-користувача @crazygolub, який наприкінці липня написав в «Укрпошту», що він уже чекає аж 3 місяці на посилку з футболкою, і чи підійшов їм розмір його футболки.

У коментарі до повідомлення користувача з’явився сам Ігор Смілянський, гендиректор «Укрпошти», який спробував вирішити проблему у своєрідній манері.

Складнощі полягали в тому, що підтримка «Укрпошти» направляла @crazygolub у відділення, відповідальне за цю посилку, а там, у свою чергу, відсилали назад — звернутися на підтримку «Укрпошти».

В результаті з’ясувалося, пише Dev.ua, що посилка була відправлена найдешевшим тарифом, в якому не передбачена можливість відстеження, як у звичайного листа в конверті з маркою. Тому «Укрпошта» не може встановити, де знаходиться посилка – на це немає технічної можливості. І знайти посилку може лише відділення.

Саме після цього користувач bookazoid_ уточнив, що виходить, що Укрпошта не несе відповідальності за доставку простого листа з маркою. На що отримав скандальну відповідь гендиректора, він написав: «Ніт бл..ть, якщо я скажу що я тобі відправив листа і ти його не отримав це Укрпошта проїб.. чи я поклав його в сумку та забув відправити?».

Скрін: twitter.comСкрін: twitter.com

Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом з приводу втрати посилки фото 1Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом з приводу втрати посилки фото 1

Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом з приводу втрати посилки фото 2 1Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом з приводу втрати посилки фото 2

Реакція Смілянського викликала бурхливе обговорення в Інтернеті.

Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом з приводу втрати посилки фото 3 2Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом з приводу втрати посилки фото 3

Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом з приводу втрати посилки фото 4 3Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом з приводу втрати посилки фото 4

Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом з приводу втрати посилки фото 5 4Гендиректор "Укрпошти" вирішив спілкуватися матом із клієнтом з приводу втрати посилки фото 5

А «Укрпошта» потім роз’яснила, що в компанії не відслідковують прості поштові листи, і що це не лише в Україні так – це міжнародна практика. На простих листах немає ідентифікатора — штрих-коду.

Нагадаємо, «Нова пошта» замість дрона якось надіслала військовим цеглу у заводській коробці.

Джерело

Корисний сайт для мешканців міста Запоріжжя